A Huawei úgy döntött, hogy az összes olyan telefon esetében meghosszabbítja a garanciát, amelynél az március 15-én vagy később járna le. A telefonokra, tabletekre, notebookokra, routerekre és egyéb kiegészítőkre így június 15-ig vonatkozik a jótállás. A hosszabbítás automatikus, az ügyfeleknek nem kell azt külön kérnie. A vállalat ezzel azt szeretné elérni, hogy az ügyfelek ne aggódjanak: ha készülékük olyankor hibásodik meg, amikor még tart a koronavírus miatti rendkívüli állapot, akkor sem fognak elesni az ingyenes cserétől/javítástól.
A Huawei emellett a második negyedvében háztól-házig szolgáltatást indít a garanciális ügyintézésre, hogy a felhasználók otthonról, az egészségük veszélyeztetése nélkül intézhessék, ha valamilyen probléma adódik a készülékeikkel. A háztól-házig szolgáltatás ingyenesen lesz igénybe vehető, és nemcsak a készülék szállítását tartalmazza, hanem egy fertőtlenítő kezelést is a javítást követően.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazáson belül, online vagy a +36-80/482-934-es telefoszámon lehet megrendelni munkanapokon reggel 9 és este 7 óra között.