Skip to main content

A garantáltan nem jó ötlet mai díját elnyerte: a HTC

FacebookFacebookFacebookFacebook
Kell a bevétel a HTC-nek - kérdés, hogy az ügyfelek idegeinek reklámokkal történő borzolása árán is megéri-e?

Hirdetés

Aki a HTC valamelyik újabb telefonját használja, az biztos ismeri a Blinkfeedet – ez a tajvani cég hírfolyam-appja, amely egy teljes képernyőt elfoglaló, igencsak személyre szabható újságot generál nekünk a minket érdeklő hírforrásokból és személyes adatokból. Van aki használja, van aki nem, de a lényeg, hogy eddig csak azt láttuk, amire „előfizettünk”.

Ez utóbbi az, amin most változtatni akar a HTC, mégpedig úgy, hogy reklámokat jelentet meg a feedben. A szolgáltatás jelenleg még tesztidőszakban működik, és egyelőre az USA, Egyesült Királyság, Németország, Tajvan és Kína területén lehet találkozni vele. Szerencsére a cégnek van annyi esze, hogy lehetővé teszi a reklámok megjelenésének letiltását, de ez a beállítás alapból ki van kapcsolva.

Ez is érdekelhet