- 2018. február 7., 08:00
Nem lesz ügyfélszolgálat rendszerfrissítés miatt, a Telekom ezért döntött a korlátlan netforgalom biztosítása mellett.
Hirdetés

Február 16-19. között minden olyan Telekom előfizető, akinek havidíjas csomagja van, és az tartalmaz mobilinternet-hozzáférést is, korlátlanul használhatja az internetet. Az ügyfelek a kedvezményt automatikusan, mindenféle regisztráció nélkül megkapják.

A dolog háttere az, hogy a szolgáltató e négy nap során fejleszti az ügyfélszolgálati rendszerét, ezért sem a telefonos ügyfélszolgálat, sem az online ügyfélszolgálat nem lesz elérhető, és teljes körű ügyintézésre az üzletekben sem lesz lehetőség. Február 16-19. között nem lesz lehetőség – többek között – szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására, szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre sem. Kivételt jelent viszont a SIM-ek letiltása, ezt folyamatosan biztosítani fogja a Telekom.

A rendszer frissítése miatt azok a felhasználók, akiknél az előfizetés fordulónapja a fenti időszakra esik, vagy akiknél az adatkeret a négy nap alatt fogyna el, nem tudnának a pótlásról gondoskodni, ezért döntött a Telekom amellett, hogy a rendszerfrissítés időtartamára minden előfizetőjének korlátlan adatelérést biztosít. A kedvezmény a belföldi adatforgalomra vonatkozik, de a Telekom valamilyen megoldást a roaming adatforgalmat használók számára is biztosítani fog – ennek részletei azonban egyelőre még kidolgozás alatt állnak.

Ezek is érdekelhetnek

2011. december 18., 12:00
2014. augusztus 22., 08:00
2015. november 19., 12:00
2012. június 18., 12:00
2015. július 13., 09:00
2012. augusztus 14., 12:00
Hozzászólások