A Facebook számos problémával küszködik, amelyek többsége az adatkezeléshez kapcsolódik; a vállalat ellen több eljárás is folyamatban van például az EU-ban is. A cég érthető módon azzal van elfoglalva, hogy a felhasználókat és a felhasználók bizalmát megtartsa; ennek a folyamatnak a részeként pedig részben megújul a vállalati arculat. Maga a vállalat új logót kap, a Facebook további szolgáltatásainak nevében pedig meg fog jelenni a „from Facebook” utótag is.
Az új logó csupa nagybetűből áll, elvileg azonban csak a cég nevét jelzi, tehát a Facebookon továbbra is marad a kisbetűs, kék színű felirat. Az új logó ugyanakkor szó szerint színt hoz a Facebook életébe, mert a felirat színét a vállalat aszerint variálja majd, hogy éppen milyen szolgáltatással használja együtt. a WhatsApp esetében tehát zöld, az Instagram esetében pedig lila-narancs árnyalatra kell számítani.
A Facebook egyébként fontolóra vette azt is, hogy átnevezi a Facebookot mint vállalatot, de erre végül nem került sor, mert a vezetés el akarta kerülni annak látszatát, hogy a cég meg akar futamodni a problémák elől.