Kétszer vonja le a pénzt az Apple Pay
A történet egészen pontosan az Apple és a Bank of America ügyfeleit érinti, esetükben többször is előfordult, hogy az Apple egyérintéses fizetését használva a számlájukról kétszer vonták le az összeget. A Bank of America képviselője már elöljáróban jelezte, hogy a pénzt mindenki visszakapja (feltételezzük, hogy kamatostul), de egyelőre nem tudják, mikor. Nagyobb gond, hogy jelenleg nem ismert, hogy mi okozza a jelenséget. A hibára néhány feldühödött vásárló Twitter és Reddit posztja alapján derült fény, de például a CNN riportere, Samuel Burke is így járt, aki megkereste mindkét cég ügyfélszolgálatát.
Az Apple állítása szerint nem tud semmit se tenni, hiszen a tranzakció során használt kódok nemcsak titkosak, hanem csupán egy alkalomra szólnak, és mivel a tranzakciókat az Apple nem is rögzíti, visszakeresni sem lehet, hogy mi történt. A Bank of America szerint viszont az Apple rendszerében van a hiba; vagyis a két cég egymásra mutogat. Az ügyfelek így kénytelen-kelletlen, türelmesen vagy türelmetlenül, de várnak.
Mindenképpen a bankra tereli a gyanút, hogy azok a felhasználók, akik bármely más banknál vezetik a számlájukat, egyetlen esetben sem tapasztaltak kettős levonást; ennek ellenére az Apple sem lehet boldog a helyzettől. Egyrészt kiderült, hogy a nagy névtelenségnek hátrányai is vannak, másrészt bárki hibájáról is van szó, könnyen lehet, hogy a felhasználók, ha csak átmenetileg is, de elveszítik bizalmukat az Apple Pay rendszerrel szemben.